دکتر روانشناس

مطالب روانشناسی ، موفقیت و سلامت روانی

دکتر روانشناس

مطالب روانشناسی ، موفقیت و سلامت روانی

پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو

مقدمه:

کارخانجات تولید کنسانتره آبمیوه از محصولات باغات کشور و استان آذربایجان غربی ضمن حفظ نگهداری باغات موجب شده تا زمینه ای برای اشتغال و ارزآوری جدید فراهم آورد به طوریکه از محل صادرات کنسانتره و آبمیوه به طور متوسط سالیانه بالغ بر 40 میلیون دلار ارز عاید کشور شود. شرکت شهدآب در راستای سیاستهای کلی دولت مبنی بر انجام سرمایه گذاری های مورد نیاز و به منظور کمک به حل مشکل باغداران در سال 29/2/63 توسط بانک صادرات آذربایجان غربی به صورت سهامی خاص تشکیل شد.

و با مشارکت بانکهای کشاورزی و صادرات ایران با ایجاد کارخانه تولید کنسانتره آبمیوه با ظرفیت اسمی سالانه 5000 تن کنسانتره انواع آبمیوه در سال 1371 به بهره برداری رسید و این شرکت با پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار به سهامی عام تبدیل شد و سهام آن بر بازار بورس عرضه شد به طوری که در حال حاضر سهام شرکت شهدآب قابل معامله در بورس اوراق بهادار می باشد و به کشورهای افریقایی، اروپایی، آسیایی و در آمریکای شمالی صادر می نماید.

تاریخچه فعالیت و نوع شرکت:

شرکت شهدآب (سهامی عام) در تاریخ 12/6/71 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 1075 مورخه 29/2/63 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ارومیه به ثبت رسیده است. شرکت در تاریخ 2/2/77 به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 17/9/77 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است در حال حاضر شرکت شهدآب جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت خاصی نیست و واحد تجاری اصلی نهایی گروه شرکت سرمایه گذاری غدیر امور شرکتهای بانک کشاورزی و کارگذاری ایین است مرکز اصلی شرکت در ارومیه می باشد.

منبع : پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.